EcoMaraton Moieciu 2012

Am asteptat sa particip la aceasta competitie inca de la prima editie insa mereu am tot amanat. Dupa cum va amintiti m-am reapucat de antrenamente si in special de trail running de anul trecut in luna mai. Deci se implineste un an de sperante si eforturi si va pot spune ca a meritat.

Plecam de vineri seara si ne cazam in Moieciu de Jos la o cunostinta si seara mergem sa facem o scurta recunoastere si sa ridicam kit-ul de concurs. Atmosfera este destul de relaxata si dupa ce asistam la sedinta tehnica ne retragem la odihna.

A doua zi suntem din timp la linia de start. Timpul se scurge incet si parca numai vine odata numaratoarea inversa.

Intre timp ne mai antrenam.

Ma intalnesc cu Ilie si ma invita la Maratonul Regal . Multumesc de invitatie insa nu am putut sa onorez din pacate.

Inca se asteapta startul..

Si iata ca in curand se aude 10, 9….. START

Plec destul de tare si pentru ca nu stiu traseul prea bine nu dozez bine efortul si ma cuprinde repede oboseala. Intru in panica si o las mai moale fapt ce face sa ma depaseasca  destul de multa lume. Nu e bine imi zic si imi revin din visare.

Curand ajungem la podetul de lemn unde se asteapta cuminte si in liniste sa traversam.

Apoi urmeaza panta prin padure unde mergem in sir indian. Curand ajungem la primul punct de alimentare unde nici nu ma opresc pentru ca eram deja in intarziere si vreau sa mai recuperez. Bag repede un gel si putin energizant din rezervele proprii si fuga la vale. Aici sunt in elementul meu. Depasesc tot ce intalnesc.

este deja Km 7 si urmeaza iar o urcare care se sfarseste cu CP2 unde ma opresc tot pe fuga si iau doar o portocala si un energizant. Mai sunt cam 5 km de aici imi zic hai la drum ca nu mai e mult pana la linia de finish.

Se va dovedi ca nu e atat de usor cum pare.

Urc cu greu ultima panta si de acum cursa este a mea. Urmeaza coborarea si nimic nu ma mai poate opri din elan.

In partea de jos aproape de iesirea la asfalt surpriza ma asteapta Roxi pe care o aud : Hai Andrei ! si imi face rapid cateva poze. Nu am timp decat sa fac cu mana si zbor pe panta in jos.

Ajung imediat la drum si brusc ma cuprind niste crampe groaznice in ambele gambe care ma pun la pamant instant. Stau cateva secunde si imi revin. mai sunt cam 400 de metri pana la finish se aud strigatele de incurajare. Ma adun rapid si cu ultimele forte fug spre linia de finish.

Trec la 2h,18 min timp cu care am ocupat un loc prin mijlocul clasamentului de Cros. Sunt foarte multumit mai ales avand in vedere varsta mea si faptul ca in urma cu un an nici nu ma gandeam la asa o performanta.

Ce urmeaza ? Cu siguranta alte antrenamente  si speranta unor rezultate din ce in ce mai bune. Acum ma pregatesc pentru semimaratonul de la Brasov si apoi urmeaza Transmaratonul pe care il astept cu nerabdare mai ales ca se va alerga prin cei mai fotogenici munti: Fagarasii.

Vreau sa felicit organizatorii pentru ca au reusit sa creeze o atmosfera mai mult decat placuta si plina de sportivitate. Este o competitie foarte frumoasa care se desfasoara intr-un peisaj de vis.  La anul cu siguranta voi fi la linia de start si sper sa am o pregatire mai buna.

Digg This
Share on LinkedIn
Bookmark this on Technorati
Post on Twitter
Google Buzz (aka. Google Reader)

2 Responses to “EcoMaraton Moieciu 2012”

1. gabriel P says:

greu, 2 ore si ceva de alergare prin munti nu-i usor ; si eu alerg aproape saptamanal prin parc , vreo 5 km si as zice -s in forma, mai merg si cu bicla dar un concurs e altceva…
    respect !

2. admin says:

Multumesc Gabriel ! Cu putina vointa sunt sigur ca ai reusi sa treci linia de finish ! :)